reklama

Poďme bojovať za tradičnú rodinu!

Nie, nie som žiadnym obhajcom referenda a ľudí, ktorí chcú presadzovať tradičnú rodinu utláčaním všetkých menej tradičných. Ako tak zisťujem, moje názory sú v tejto oblasti liberálne a dovolím si povedať že ľudské, optimistické a ľahko pochopiteľné. Poďme teda chrániť tradičnú rodinu tak naozaj, jednoduchým ľudským rozumom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Existujú dôvody, prečo sú rodiny v nebezpečenstve. Zmenila sa doba, ako by povedali (väčšinou) starší ľudia, a ja to trochu skonkretizujem. Iný je pracovný trh, iné sú zárobky, iné sú odlúčenia, iné sú závislosti a tak podobne. Môžeme menovať, čo je zle - a tak sa nedostaneme k tomu dobrému. A toto asi nechceme.

Ak urobíme referendum o tradičnej rodine, tak by malo byť o tradičnej rodine. Nie o tom, že poďme homosexuálom zakázať A, potom aj B a nakoniec robme v takom krpatom predmete ako je sexuálna výchova akési zmeny. Nemám ešte rodinu, ale viem, čo také by som si prial.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Treba sa mi najesť, niečo treba navariť, upratať, nakúpiť... s niekým si chcem pasívne oddýchnuť niekde na deke v lete či na prechádzke, samozrejme k tomu aktívny oddych (sex, rafting, počítačové hry, bedminton, čokoľvek) a tiež nielen chcem, ale nutne potrebujem niekoho, na koho sa môžem spoľahnúť a budem rád, ak niekto bude mať ten pocit, že sa môže spoľahnúť na mňa.

Hore uvedené sú len také základy, malo by tam toho byť oveľa viac. Veci, ktoré ja chcem. Ale čo chce môj partner? A tu je hlavný problém. Oveľa dôležitejší ako všetky referendá. Niekedy to nevieme. Prípadne to "vieme nesprávne".

Poďme teraz priamo chrániť rodinu, tradičnú či nie. Obaja nech si zoberú papier a pero a začnú písať, čo vadí na tom druhom a zároveň čo vadí na sebe. A nechajte toho druhého, nech s tým niečo urobí. Nemyslím si, že tu tradície pomôžu. Niekedy môžu tak trochu uškodiť, alebo výrazne. Tak napríklad, kedysi bolo bežné, že žena varila a chlap to ani nevedel. Dnes je to inak a ideálne, ak by vedeli obaja. Potom si začne chlap vážiť jedlo, keď sa sám naučí aspoň trochu variť. Podobne som si napríklad ja začal fakt vážiť gitaristov, keď som si zaobstaral gitaru a porovnal som moje "umenie" s tým, čo stvárajú ľudia, pre ktorých je to krásny koníček či celý život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dopísané? A je toho veľa, alebo málo? Myslím, že existuje veľa vecí, s ktorými jeden človek nepohne. Treba dvoch. Možno aj viac. Niekedy celú rodinu aj s hromadou priateľov a odborníkov na rôzne oblasti.

A ak je niečo ešte horšie ako neinformovanosť tak je to lenivosť. Bolo predsavzanie? Ak nie, dajte si ho a makajte na tom. A ak áno... ako to ide?

Stanislav Hoferek

Stanislav Hoferek

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Optimista, úprimný blázon a človek, ktorý chce zmeniť svet k lepšiemu. Niekedy drzý a často hľadajúci vo všetkom nejaké súvislosti. Preferujem dialóg a kompromis pred inými riešeniami. A nemám rád spamovacích magorov, náboženských fanatikov či "expertov na život" :) Som autorom rôznych textov, medzi obľúbené patrí trilógia Vodná planéta. Zoznam autorových rubrík:  filozofia a názoryKnihyPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu