reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Hoferek

Stanislav Hoferek

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Optimista, úprimný blázon a človek, ktorý chce zmeniť svet k lepšiemu. Niekedy drzý a často hľadajúci vo všetkom nejaké súvislosti. Preferujem dialóg a kompromis pred inými riešeniami. A nemám rád spamovacích magorov, náboženských fanatikov či "expertov na život" :) Som autorom rôznych textov, medzi obľúbené patrí trilógia Vodná planéta. Zoznam autorových rubrík:  filozofia a názoryKnihyPolitikaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Učiteľský zápisník 2016/2017 [recenzia]

Stanislav Hoferek

Učiteľský zápisník 2016/2017 [recenzia]

Školský rok sa blíži a nie len žiaci, ale aj učitelia sa už pomaly začínajú zamýšľať, čo ich v novom školskom roku čaká. Väčšina učiteľov používa na spravovanie svojej agendy učiteľský zápisník, pozrime sa preto na jeden z nich.

  • 14. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 135x
  • 1
Chcete zmenšiť obrázky? A ako to urobiť rýchlo a pohodlne?

Stanislav Hoferek

Chcete zmenšiť obrázky? A ako to urobiť rýchlo a pohodlne?

Poznáte to. Nafotíte obrázky, alebo posťahujete z internetu a zistíte, že sú obrovské. Čo s tým? A ako si zjednodušiť a zrýchliť prácu?

  • 14. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 403x
  • 2
Most Chucka Norrisa je dobrý nápad, má len pozitíva

Stanislav Hoferek

Most Chucka Norrisa je dobrý nápad, má len pozitíva

Nie som z Bratislavy, nie som neďaleko rieky Morava a s Rakúskom nemám nič spoločné. Celý most tak nemôžem brať z pohľadu človeka, ktorý by ho využíval denne, alebo aspoň raz za rok. A keďže sa tvrdí, že je to všetko recesia, kladiem si otázku. Je takéto niečo zlé? V Čom to ublíži?

  • 1. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
SOZA: Hudba ako špinavá hra

Stanislav Hoferek

SOZA: Hudba ako špinavá hra

Hovorí vám niečo skratka SOZA? Hovorí sa o tom teraz dosť. Dôvod je veľmi jednoduchý, internet je slobodné médium. Ak sa niekto postaví proti samotným základom a to nejakým mimoriadne divným a zaujímavým spôsobom, internetom sa to rozšíri veľmi rýchlo. Tak teda niečo o autorských právach na hudbu a o tom, čo to tá SOZA je.

  • 15. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Prečo píšem knihy a dávam ich na internet?

Stanislav Hoferek

Prečo píšem knihy a dávam ich na internet?

Píšem. Možno inak, ako väčšina autorov. Málo známa väčšina totiž nedostane šancu. A tak si ju dávam ja sám. Prečo nie? Ak nikto neprotestuje a robím dobrú vec - tak som zlý?

  • 9. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Prečo som rasista?

Stanislav Hoferek

Prečo som rasista?

O rasizme som si prečítal na najrôznejších miestach na internete kilometre textov a prišiel som na to, že ma to vôbec neovplyvnilo. Stále som akosi rovnaký. Možno zásady, možno nejaké rozumné i nerozumné argumenty a možno kde nič, tu nič.

  • 25. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ďalšie plagáty? Prosím, dajte nám pokoj!

Stanislav Hoferek

Ďalšie plagáty? Prosím, dajte nám pokoj!

Krátka úvaha o pani Tutkovej a jej chorej kampani.

  • 24. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 299x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu